shubabuluba babuluba

Tja! ni som han följt min blogg (absulut ingen) så kanske ni har märkt att jag har gjort lite reklam för bl.a Sony Ericsson, Marabou, felix ketchup, mc donalds m.m men igen av dom dära äcklen har gett mig något för skiten. Så pass på dom för nu kommer jag äntligen käna lite para på min blogg ;) Jag blev medlem på nån sida..kommer inte ihåg exakt vad den heter (pallar inte kolla) men aflication nation nånting...men där kan man söka efter att få göra reklam och käna para så snart kommer de...men man känar typ bara om någon klickar på annonserna :S så ni får klicka..( "ni" haha)

aa de ba de jag ville säga...vet inte varför så fråga inte

PeaCe

Kommentarer
Postat av: ....**

HAHAHHAHHA!!!tror du att tex sony ericsson och dom går och kollar på alla olika bloggar om dom gör reklam för dom? HAHA! nä exakt, du måste ju ligga efter ett steg..

2009-01-03 @ 02:20:38
URL: http://ronjasundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0