REKLAM

shuue hörde att nån brud fick fett med pengar för hon gjorde reklam för nåt skit..så då kan jag passa på att göra lite reklam för sony eriksson ;)

SONY ERICSSON DOM HAR GRYMMASTE MOBILERNA. JAG SVÄR!!!!!!! 
"SÅ VILL DU VARA EN AV DE BÄSTA? HANDLA HOS SONY ERCSSON" My sony ericsson is fantastic...


PS- De skulle vara jätte snällt om sony ericsson skulle skicka en fin mobil telefon som tack för att jag gör reklam...men de tror jag nog för sony ericsson är bäst ellerhur ?   (A)       (brrrrrrrrrrrrrrrr)


image3

Min fina Sony Ericsson :) (haha)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha du är rolig!

2008-03-24 @ 22:01:00
Postat av: michelle

omg älskling du är ju sjuk :p

2008-03-26 @ 11:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0