SKA DÖDA DIG OM JAG FÅR TAG PÅ DIG!!

Ursäkta det senaste inlägget, som ni kanske märker så är det inte jag som har skrivit det utan det är någon stalker som tydligen har fått reda på min kod till bloggen sen gått in o bla bla bla... undrar verkligen vem de kan vara..måste vara någon ritkig mobbad ungjävel. aja pallar inte slösa min tid på att försöka klura ut detta mysteriet. Får väl hoppas att förövaren dyker upp.


nu när ni ändå läser det här så kan ni väl klicka på längen under detta inlägg det är fett nice fett me erbjudanden kolla in siten!


Kommentarer
Postat av: Din mamma

Du har tråkigt i ditt liv Bappia MUHAHAHA!!

2008-07-24 @ 22:13:35
Postat av: michelle

skriiiiiiiiivvvvvv... tråkmåns.. :)

2008-07-27 @ 16:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0