snö igen? :S

Tja...(vet inte vem jag säger hej till :S) idag vaknade jag av chefen sa att jag är ledig idag..jag frågade inte ens varför..sa bara ; aa vad bra, hejdå!..sen la jag på i hans öra och skrek till så morsan vaknade..vilket inte va så bra för om man väcker morsan så blir de knas. Hon började skälla på mig, inte bara för att jag råka väcka henne utan också för att jag glömde lägga tillbaka min tallrik och glas till köket igår natt när jag käkade..haha. jag stog där som en tönt, skittrött när hon skällde på mig..( och nej jag fick inte stryk ) Efter att hon hade skällt ett tag( ett riktigt bra tag ) så gick hon till vardagsrummet och kollade ut genom fönstret och såg att de snöade :S HUR FAN KAN DE SNÖA I APRIL!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!!?!?! kommer ens sommaren komma iår? hoppas de fan..jag som ville sola :( aja skitsamma...vad kan man göra...men nu ska jag äta frukost..så chill pill ute grill, peaCe out B town down..


Sommaren har försvunnit..
det mesta snöar bort..(bort bort bort)
och nu är snön här
snön faller...HOPPAS BARA IDAG! (förihelvette).....

Min cover på "sommaren är kort" låten :P..
Singeln finns att köpa på; CDON.COM din skivbutik på nätet...

MVH Din pappa.

Kommentarer
Postat av: vem tror du

asså hahaha älskling du är sjuuuuuuk

2008-04-09 @ 12:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0