Slämbämajäma.

Hej på dej du vill likna mej...men de kan du ej men nu ska jag skriva en grej...
men jag vet inte vad.. kanske om vad jag har gort idag?
men det är inte intressant.. jag träffa en tant hon fråga om jag ville ha trekant...det är sant.
men jag sa heell no..för hon va hoe..hon pratade engelska så jag sa please go..
men hon stog kvar...i många dar..så jag va tvungen att ringa hennes far.
det kom en man han drog fram några pund...jag trodde de va hennes far, men de va hennes kund.
jag var trött, hade inte sovit ett blund..men jag trode inte mina ögon så jag stog kvar där en stund.
men jag pallar inte se så jag tagga hem..klockan va typ kvart i fem.
jag var trött ville bara sova..äh pallar inte skriva mer men en sak kan jag lova..
jiddrar du med mig så får du en smäll...men de jag ville säga är att
JAG ÄLSKAR MICHELLE :)

Dikten skriven av : Din pappa

Kommentarer
Postat av: michelle

LOVE YOU VERY VERY MUCHO! :) hihii

2008-04-23 @ 17:11:09
URL: http://mishelledahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0