Läs inte

Läs inte det här!
varför läser du?
sa jag inte att du inte skulle läsa?
du läser fortfarande va?
sluta läs nu!
kunde inte sluta läsa va?
du vill verkligen veta vad som står raden nere?
och den raden under den här
jag sa till dig att sluta läsa..
men du läser säkert fortfarande
för du är mobbad
helt ärligt varför läser du för?
tycker du det här är intressant på nåt sätt eller?
skadad bre...
sluta va så jävla nyfiken..
asso jag har inget att berätta
hade bara lust att skriva nåt..
...............................................
du läser fortfarande ellerhur?
hahaha..
hur länge ska jag forsätta..
JA JAG HAR TRÅKIGT!
shit..
vad kan man göra...
du är riktigt mobbad om du har läst tills nu..
jag vet att du fortafarande läser...
har du inget annat för dig?
men iallafall tack för att du tog din tid att läsa
(mobbade unge)
hejdå!
häng dig..

MVH DinPappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0