Kebab Tallrik.

När var det sist du fick stryk?: Idag

Av vem?: kommer inte riktigt ihåg efter den feta sparken jag fick i huvvet..och armbågen som spräckte min underläpp.....................................................................

Skador?:  en fet bula i huvvet och en fläskläpp..

Om ja, tror du att du kommer få några framtida hinder pga dina skador?: Ja de tror jag..eller jag vet..jag lider nu av korttidsminne pga sparken i huvet och så kan jag inte äta fast mat för jag får väldigt ont i min läpp när jag tuggar...

Har du polisanmält händelsen? och varför?: Nej det har jag inte för jag vågar inte...tänk om gärningsmannen/kvinnan hoppar på mig igen :(

Är du rädd?: Ja..skiträdd.

Vågar du gå ut?: Nej verkligen inte! Är hemma 24/7..vågar inte ens gå till skolan för man vet ju aldrig vad som lurar runt hörnen..kanske blir på hoppad igen, så de är säkrast att vara hemma.

Om nej, hur träffar du dina kompisar?: aa dom får komma över hit till mig..vi chillar i mitt rum tills dom går.

Om du va ensam hemma en kväll och det plingade på dörren, du öppnar dörren och ser gärningsmannen/kvinnan, vad gör du?:  Först skulle jag pissa på mig, sen skulle jag svimma, sen skulle jag kolla om de verkligen va gärningsmannen/kvinnan och sen skulle jag svimma igen, sen skulle jag bara ligga där och spela död....eller så skulle jag dö bara av rädslan.

Något du vill tillägga?: Ja gärna...SNÄLLA NI DÄR SOM LÄSER MIN BLOGG (typ en person) HJÄLP MIG ! JAG ÄR SKITRÄDD :( Jag sitter hemma nu hela dagarna och äter toffefe..För man har så kul med toffefe...


Hoppas toffefe kan skicka lite godis som tröst (A) och för att jag gör "dold reklam" åt dom..


Kommentarer
Postat av: michelle

din fjant det var ju inte med flit :(

2008-04-11 @ 10:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0