Falafel Kungen

Shuuuuuuuee abuuuuuuuue muuuuuuue...visst e min blogg najs? jag vet...tack. eller säg tack till Michelle de va hon som fixade ( EFTER ATT JAG HAR TJATAT PÅ HENNE I TYP.....AAA SEN HON TVINGA MIG FIXA BLOGG!!!! den B****** :S)(älskar dig bebis)  men iallafall.. den e coook grym  visst?..jag vet..tack.
Som ni kanske ser så är temat FARSTA och porten vid sidorna är min kära port:) aa nu vet ni var jag bor..snälla kom och gör inbrott? (om ni lyckas komma förbi morsan haha de e inte lätt tro mig..stekpanna i huvvet direkt) Michelle vet...men hon fick ingen stekpanna :S feett konstigt..
Jag därimot har fått allt möjligt på huvvet..stekpanna, slevar (olika storlekar), stolar, tennisrack, badmintonrack, innebandyklubba, tv kontrollen, kökskniven(klassiker), galjor, dammsugaren, städ moppen, sopborsten,plankor you name it..

VADÅ JAG BLIR MISSHANDLAD HEMMA?!?!?! VAD SNACKAR DU OM?!.....:)
Älskar min mamma:) bästa som finns! (är inte ironisk)

tandooooooooooooori PeaCe!

Kommentarer
Postat av: Shanti-G

HAHAHHHAHAHHHHAHHAHA DU E SJUK I HUVVET, kniven en klassiker!=)

2008-04-29 @ 23:28:28
Postat av: din mamma

bor du i 28an?

2012-10-30 @ 14:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0