Dr phil

Tja..aa de e jag igen...(alla ba fan) iaf.. jag ville bara säga att det finns många många många många många personer på den här äckliga planeten som betyder skiiiiit mycket för mig...men det finns bara EN speciell person som betyder allra mest..som jag älskar otroligt mycket (Gud vet hur mycket)..och absolut ingen kan ta hennes platts som hon har hos mig..och den plattsen kommer att stanna där för henne förevigt. Om hon väljer att lämna den plattsen så kommer den plattsen att vara tom för alltid..och ENDAST hon kan fylla upp den igen INGEN ELLER INGENTING annat kan göra de förutom henne. Hon ska också veta att hon har mig när som helst, om hon behöver något eller vill prata eller nånting bara så ska hon veta att jag finns där OAVSETT VAD..men jag tror inte hon vet de..

Du betyder mycket för mig..mer än du tror. Låt inte en sak gå ut över nåt annat..iaf inte över folk du säger att du älskar..det är bara onödigt. Fett onödigt..du ser själv.

Jag älskar dig <3

                                                 
                                                                                                               Bappi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0